دوره ستارگان ایمیل مارکتینگ

تومان299,000

توضیحات

با ایمیل مارکتینگ، بدون افزایش بازدید روزانه، فروش سایت خود را 2 تا 3 برابر افزایش دهید! 

آیا می‌دانستید در تمام فعالیت‌های مربوط به بازاریابی اینترنتی، آموزش ایمیل مارکتینگ بالاترین بازگشت سرمایه را دارد؟

اگر آموزش ایمیل مارکتینگ را جدی بگیرید به ازای هر 1000 تومانی که خرج می‌کنید 40000 تا 50000 تومان بازگشت سرمایه خواهید داشت!

ایمیل فقط برای افزایش فروش نیست، بلکه می‌تواند ترافیک سایت را بیشتر کند، رتبه آلکسا را بهبود دهد، هواداران رسانه‌های اجتماعی را افزایش دهد و …

راهی ارزان‌تر از ایمیل مارکتینگ برای موفقیت شما وجود ندارد!

سیستم خودکار ایمیل مارکتینگ خود را به‌صورت کامل طراحی کنید. سپس بنشینید و از نتایج آن متحیر شوید و لذت ببرید!

 

آیا این موارد برایتان آشنا هستند؟

تعدادی عضو دارید که ایمیلشان را به شما داده‌اند و گاهی برایشان ایمیل می‌فرستید. ولی دقیقا نمی‌دانید در ایمیل‌ها چه بنویسید. از آن‌ها چه چیزی بخواهید. برای همین موضوع هفته‌ها می‌گذرد و هیچ ایمیلی برایشان ارسال نکرده‌اید! شما به آموزش ایمیل مارکتینگ نیاز دارید!

محصولی جدید را به سایتتان اضافه کرده‌اید. با خوشحالی برای اعضای سایت ایمیل می‌فرستید و آن‌ها را تشویق می‌کنید تا بیایند و محصول جدید را خرید کنند، ولی بعد که تعداد فروش‌های سایت را بررسی می‌کنید بسیار ناامید می‌شوید چون تعداد فروش‌ها واقعا تاسف برانگیز است. شما به آموزش ایمیل مارکتینگ نیاز دارید!

می‌شنوید که دیگران می‌گویند نرخ باز شدن ایمیل‌هایم 30 درصد است، ولی شما دقیقا نمی‌دانید چگونه می‌توانید اعداد و ارقام دقیق عملیات بازاریابی با ایمیل را ببینید یا نمی‌دانید اعداد قابل‌قبول باید چقدر باشد. شما به آموزش ایمیل مارکتینگ نیاز دارید!

حتی شاید تا به حال ایمیل نفرستاده‌اید. فکر می‌کنید ایمیل می‌تواند گزینه مناسبی باشد ولی دقیقا نمی‌دانید از کجا باید شروع کرد و قدم‌های لازم کدامند. شما به آموزش ایمیل مارکتینگ نیاز دارید!

 

نسل جدید «ایمیل مارکتینگ» آغاز شده است!

آموزش ایمیل مارکتینگ

هدف ایمیل مارکتینگ تبدیل بازدیدکننده به خریدار است.
روش جمع کردن ایمیل در سایت استفاده از صفحه فرود است.
برای فروش باید ایمیل‌های هفتگی بفرستیم و افراد را ترغیب به خرید کنیم.

 

آموزش ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ 5 هدف دارد که فقط یکی از آن‌ها تبدیل بازدیدکننده به خریدار است!
در سایت حداقل به 7 روش می‌توان ایمیل علاقه‌مندان را جذب کرد که فقط یکی از آنها صفحه فرود است!
اغلب فروش‌های سایت با سیستم‌های خودکار ایمیل مارکتینگ انجام می‌شود و نه ایمیل‌های هفتگی!

 

 

 

دوره برای چه کسانی مناسب است؟

1. وب‌سایت داشته باشید و بهتر است سایتتتان با وردپرس ساخته شده باشد
2. کاربر حرفه‌ای اینترنت باشید، مثلا ساختن اکانت ایمیل در یاهو و جیمیل بلد باشید
3. محصولات یا خدماتی برای فروش داشته باشید
4. در هفته حداقل سه ساعت وقت داشته باشید تا یک ساعت را به تماشای درس جدید و دو ساعت را به تمرین اختصاص دهید

 

دوره برای چه کسانی مناسب نیست و بهتر است شرکت نکنند؟

1. دوستانی که سایت ندارند، یا سایت دارند ولی نمی‌توانند هیچ تغییری در سایت ایجاد کنند. مثلا دوستانی که طراح سایتشان در دسترس نیست.
2. افرادی که دنبال سود سریع و لحظه‌ای هستند و نه سود پایدار و درازمدت
3. دوستانی که اطلاعات و مهارت اینترنتی بسیار پایینی دارند
4. دوستانی که با مدیریت سایت اصلا آشنا نیستند

 

ساختار حرفه‌ای دوره آموزش ایمیل مارکتینگ

ما بیش از 8 سال است که در کار آموزش تخصصی بازاریابی اینترنتی هستیم. با توجه به تجربیات گذشته برای دوره‌های آنلاین روش آموزش خاصی را با نام «روش یادگیری سریع» ابداع کرده‌ایم. در این روش صرفنظر از اینکه تازه‌کار باشید یا حرفه‌ای، می‌توانید در کمترین زمان به یادگیری بپردازید و نتیجه بگیرید. دوره آنلاین ایمیل مارکتینگ سه بخش دارد:

1. مبانی یا درس صفر
در این قسمت که بیش از یک ساعت آموزش مفید است با تمامی مفاهیم مهم در ایمیل مارکتینگ آشنا می‌شوید. یاد می‌گیرید یک ایمیل دقیقا چگونه ارسال می‌شود. می‌آموزید چگونه 25000 ایمیل در ماه به صورت کاملا رایگان بفرستید. در بخش مبانی با ساختار ایمیل مارکتینگ آشنا می‌شوید و کاملا آماده می‌شود تا دوره اصلی را آغاز کنید.

2. دوره اصلی
دوره اصلی که پس از گذراندن مبانی به آن دسترسی خواهید داشت شامل 7 جلسه است که به صورت هفتگی به شما ارائه می‌شود. در دوره اصلی با تمام استراتژی‌ها، روش‌ها و ابزارهای لازم ایمیل مارکتینگ آشنا می‌شوید.

3. درس‌های مکمل
در درس‌های مکمل با روش اجرای فنی ترفندها و نکات آشنا می‌شوید. پس اگر خیلی فنی نیستید اصلا نگران نباشید. روش اجرای بسیاری از مطالب گفته شده به صورت کاملا اجرایی و قدم به قدم آموزش داده می‌شود. فرض ما این است که سایت شما با وردپرس ساخته شده است. آموزش‌های فنی بر سایت وردپرس نمایش داده می‌شود.

 

 

 

5 اعتراض رایج برای شرکت نکردن در  دوره «آموزش ایمیل مارکتینگ»

1. وقت ندارم در دوره شرکت کنم
اگر مدیر یک وب‌سایت هستید و وقت ندارید در دوره شرکت کنید، همین موضوع نشان می‌دهد در سیستم سایت خود باید تغییراتی ایجاد کنید. وقتی که برای این دوره صرف می‌کنید هم بازگشت مالی بالایی دارد و هم بازگشت زمانی. یعنی با ساخت سیستم‌های خودکار ایمیل مارکتینگ می‌توانید بعدها ساعت‌هایی زیادی را در وقت صرفه‌جویی کنید.

2. مطالب دوره شاید کاربردی نباشد
این دوره تا 30 روز ضمانت بازگشت وجه دارد. البته اگر از ضمانت استفاده کنید دیگر نمی‌توانید درس‌های آخر را دریافت کنید. همیشه اولین موضوع که درباره یک دوره تحقیق کنید آن است که مدرس دوره کیست و خودش چقدر در موضوعی که آموزش می‌دهد موفقیت داشته است.

3. الان با وجود رسانه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام و تلگرام کسی به ایمیل توجه نمی‌کند
کاملا اشتباه می‌کنید. خود رسانه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی از ایمیل استفاده می‌کنند. همچنین هنوز ایمیل پرقدرت‌ترین رسانه برای کسب‌و‌کار و فروش است. احتمالا خودتان از طریق ایمیل با این دوره آشنا شده‌اید!

4. من فقط دوست دارم در دوره‌های حضوری شرکت کنم تا بتوانم سوالاتم را مطرح کنم
شما با شرکت در این دوره آنلاین ساعت‌ها در رفت و آمد صرفه‌جویی می‌کنید. در ضمن فیلم‌ها را در اختیار دارید تا هر وقت خواستید باز آن‌ها را ببینید. همچنین در بخش پایین هر جلسه می‌توانید سوالات خود را مطرح کنید تا در یک روز کاری به آن‌ها پاسخ داده شود.

5. من همین الان از ایمیل مارکتینگ استفاده می‌کنم و موفق هستم
به شما قول می‌دهیم با مطالبی آشنا شوید که تا به حال استفاده نکرده‌اید. ما ادعا می‌کنیم مشابه این دوره در هیچ جایی وجود ندارد چون برخی از مطالب دوره با تحلیل روش‌های ایمیل مارکتینگ افراد موفق تهیه شده و شاید در هیچ جای دنیا آموزش داده نمی‌شود. یادتان باشد همه ایمیل‌ مارکترهای موفق آموزش نمی‌دهند. برخی از آن‌ها از این ترفندها فقط برای خودشان استفاده می‌کنند.

جلسه صفر: مبانی بازاریابی با ایمیل (1 ساعت و 17 دقیقه)
ایمیل چگونه ارسال می‌شود؟
آموزش ارسال 25000 ایمیل رایگان در ماه
تعریف اصطلاحات ایمیل مارکتینگ
آیا ایمیل مارکتینگ سقوط کرده است؟
چرا نمی‌توانیم بی‌نهایت ایمیل بفرستیم؟
جایگاه جدید ایمیل در بازاریابی اینترنتی
ساخت سیستم ایمیل مارکتینگ

جلسه 1: جمع‌آوری ایمیل در سایت (1 ساعت و 53 دقیقه)
فهرست‌سازی تهاجمی
7 روش جذب ایمیل در سایت
10 روش ساخت آهنربای ایمیل
ساخت پاپآپ در وردپرس
ساخت صفحه فرود در وردپرس
8 مکان برای جذب ایمیل در سایت
مدیریت لیست‌های ایمیل

جلسه 2: نوشتن عنوان و متن ایمیل (1 ساعت و 30 دقیقه)
3 عامل موفقیت ایمیل
10 روش نوشتن عنوان ایمیل
مثال‌هایی عملی از 10 روش
5 روش افزایش نرخ باز شدن ایمیل
روش‌های نوشتن متن ایمیل
معرفی دو فرمول برای نوشتن متن ایمیل
نکاتی کاربردی درباره ساخت محتوای ایمیل

جلسه 3: ارسال ایمیل (1 ساعت و 34 دقیقه)
اشتباهات بزرگ در ارسال ایمیل
3 نوع ایمیل و دو نوع ارسال ایمیل
سرویس‌های ایمیل مارکتینگ
ساخت کمپن با میلرلایت
سه نکته مهم در ساخت کمپین‌
روش‌های افزایش احتمال تحویل ایمیل
روش‌های وایت‌لیست کردن

جلسه 4: تبدیل بازدیدکننده به خریدار (1 ساعت و 21 دقیقه)
ارزشمندترین دارایی سایت
کمپین فرم چیست؟
ساخت کمپین فرم
نکاتی درباره کمپین فرم
طراحی کمپین روی کاغذ
بررسی موردی یک کمپین اجرا شده توسط مدیرسبز!
بخش‌های اصلی یک صفحه فرود حرفه‌ای

جلسه 5: تبدیل خریدار به مشتری (1 ساعت و 22 دقیقه)
چرا خیلی از کسب‌و‌کارها ثروتمند نمی‌شوند؟
بازیابی سبدهای رها شده سایت
پلاگین‌های بازیابی سبدهای رها شده
ساخت کمپین سبد رها شده
ساخت کمپین افزایش فروش
نکاتی درباره کمپین افزایش فروش
پیاده‌سازی کمپین افزایش فروش در وردپرس

جلسه 6: برندسازی با ایمیل مارکتینگ (1ساعت و 8 دقیقه)
روش‌های برندسازی با ایمیل
روش‌های ایجاد حس خوب در اولین برخورد
طراحی کمپین‌های برندسازی برای جلب اعتماد مخاطب
پیاده‌سازی کمپین برندسازی
تعریف کمپین بخش‌بندی
پیاده‌سازی کمپین بخش‌بندی
ارائه مراحل دقیق کمپین‌ها

جلسه 7: ساخت سیستم ایمیل مارکتینگ (1 ساعت و 3 دقیقه)
تحقق رویای خودکار سازی ایمیل مارکتینگ
ساخت سیستم کامل ایمیل مارکتینگ
سیستم‌سازی سایت در 10 گام
خلاصه تمام کمپین‌های آموزش داده شده
روش‌های ابهبود سیستم ایمیل مارکتینگ
نکات پایانی دوره ایمیل مارکتینگ
یک چالش برای شما!